

Άρθρο του Δημήτρη Σκανδάλη, προέδρου της Νομαρχιακής Οργάνωσης Άρτας, με αφορμή την πορεία προς το 11ο συνέδριο της Νέας Δημοκρατίας.
Γράφω αυτές τις σκέψεις μου για δύο λόγους, πρώτον για να υπενθυμίσω στον εαυτό μου για το τι ελπίζω για το τώρα της παράταξης και της χώρας και δεύτερον επειδή ίσως οι αναγνώστες σας συμπεράνουν διαβάζοντάς το, ότι και αυτοί ελπίζουν για τα ίδια πράγματα που σιγά σιγά ως κόμμα κάνουμε πραγματικότητα.
Γεώργιος Ε. Κολιός
Δικηγόρος παρ’ εφέταις
Το θέμα, ως τίθεται, αφορά στον τρόπο που οι σύγχρονες κοινωνίες αντιμετωπίζουν τους εγκληματίες και τα διαπραττόμενα από αυτούς εγκλήματα, δηλαδή τις μεθόδους σωφρονισμού που εφαρμόζονται επί αυτών.

(Όταν κάποιοι άλλοι, σε τοπικό επίπεδο, πασπάλιζαν με χρυσόσκονη τον ΛΑΚΗ ΛΑΖΟΠΟΥΛΟ, ο «ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ» και κόντρα στο... «προοδευτικό» ρεύμα της αντιπολιτευτικής περιόδου του ΣΥΡΙΖΑ, έλεγε τα πράγματα με το όνομά τους, για αυτόν τον καπηλευτή του ταλαίπωρου έλληνα πολίτη. Τώρα νοιώθουμε δικαιωμένοι για την τότε υποτιθέμενη «σάτιρα» του οικονομισάριου Λάκη Λαζόπουλου. Χαρακτηριστικό και το παρακάτω άρθρο του Αλέκου Παπαναστασίου στο protagon.gr):

Γράφει η Δικηγόρος Αθηνών Αναστασία Χρ. Μήλιου*
Από το 2015 μέχρι τώρα τα ελληνικά δικαστήρια έκριναν παράνομες και καταχρηστικές τις δανειακές συμβάσεις σε αλλοδαπό νόμισμα και ειδικα σε ελβετικό φράγκο σε πρώτο βαθμό.

Ισως στην κρισιμότερη -μεταπολεμικά- στιγμή της Ελληνικής κοινωνίας όπου η ανάγκη επιβίωσης κυριαρχεί στα σπίτια μας η -κατά τον Υπουργό Δικαιοσύνης- ανάγκη «φυλομετάβασης» και μάλιστα από τα 15 έτη προκαλεί συνειδησιακές αναταράξεις σε όλους.

Γράφει η δικηγόρος Αθηνών Αναστασία Χρ. Μήλιου*
Είναι πραγματικά ενθαρρυντικό και πολύ θετικό που υπάρχουν δικαστές που λαμβάνουν υπόψη τους την γενική κατάσταση της υπό εξέταση περίπτωσης και τις ειδικές περιστάσεις που τυχόν υπάρχουν.
Γεώργιος Ε. Κολιός
Δικηγόρος παρ’ εφέταις
Εκκλησία και πολιτεία είναι οι δύο διακριτές μορφές της μίας και αδιαίρετης έννοιας της χριστιανοσύνης, μορφές που στην πολιτική και θεολογική σκέψη των Ελλήνων δεν νοούνται χωριστά.