Αυτό ήταν! Με μια απλή κίνηση, ο ΑΔΩΝΙΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ πέτυχε ένα απόλυτο «ξεβράκωμα» του Λαζόπουλου, σε όλο το διαδίκτυο!

Από κοντά και η «αντιπαθής» ΖΩΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ, η οποία, με αφορμή το εν λόγω επεισόδιο, έκανε το πιο αιχμηρό σχόλιο της χρονιάς, κατά του Λαζόπουλου από τα SOCIAL MEDIA, λέγοντας: «Άλλο καλλιτέχνης, άλλο αυλικός. Άλλο κωμικός, άλλο σαλτιμπάγκος και άλλο γελωτοποιός της εξουσίας. Όμως η τέχνη δεν πληρώνει κότερα»!

Κι έχει μεγάλη αξία το σχόλιο της Ζωής, διότι ως γνωστόν, η πρόεδρος της Βουλής, ήταν το… «κόκκινο Πανί» για τον Άδωνι Γεωργιάδη.

Αλλά ας πάρουμε τα πράγματα με τη σειρά τους!

Σε κάθε παρουσίαση της εκπομπής του ΑΛ-ΤΣΑΝΤΙΡΙ», ο «κορυφαίος» της σάτιρας κατά τον ΣΥΡΙΖΑ, βέβαια, ο ΛΑΚΗΣ ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ, αισχρά καθυβρίζει πρόσωπα, τσαλαπατά υπολήψεις, απαξιώνει και λοιδορεί καλλιτέχνες, μουσικούς, πολιτικούς, ηθοποιούς και ασύστολα προπαγανδίζει υπέρ του ΣΥΡΙΖΑ.

Παριστάνει τον σύγχρονο… Αριστοφάνη, όπως ο ίδιος αυτοπροβάλλεται και αυτοπροσδιορίζεται, χωρίς τσίπα, κατά πως λέει και ο λαός μας.

Και μπροστά σε αυτό το «αντικοινωνικό» φαινόμενο, κανείς από τα δεκάδες θύματα του, δεν αντιδρά στα σοβαρά, αλλά αντίθετα, αναζητούν τρόπους, για να τον «καλμάρουν» και για να ξεφύγουν από την υποτιθέμενη… «Αριστοφάνεια» και ανύπαρκτη σάτιρα του.

Ο μόνος που αντέδρασε παλικαρίσια σε αυτό το φαινόμενο, είναι ο βουλευτής ΑΔΩΝΙΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ και μάλιστα με τον πιο έξυπνο και αποτελεσματικό τρόπο.

Την ώρα λοιπόν που ο Λαζόπουλος γύριζε το ΑΛ-ΤΣΑΝΤΙΡΙ, σε θέατρο της Αθήνας, πήγε επί τόπου και ζήτησε, αντί να τον βρίζει σε κάθε του εκπομπή και αντί να παίρνει θέση υπέρ υποψηφίου προέδρου της Ν.Δ. (ενώ «έβαλε» τα τελευταία χρόνια ταμπέλα ΣΥΡΙΖΑίου μέχρι… νεωτέρας μεταμφίεσης), να τα πούνε φάτσα-μπάλα και ενώπιον του δικού του και ελεγχόμενου, από τον ίδιο (τον Λαζόπουλο) ακροατηρίου.

Και αρνήθηκε το διάλογο, γιατί απλούστατα δεν αντέχει σε διάλογο, γιατί ποτέ με τα θύματα του, δεν αποτόλμησε διάλογο!

Κάνοντας δε κατάχρηση της εικόνας και της εξουσίας, που του παραχωρεί τηλεοπτικό κανάλι, λοιδορεί και εξευτελίζει ανεξέλεγκτα πρόσωπα και καταστάσεις παίζοντας ωμά πολιτικά παιγνίδια σκοπιμότητας, που καμία σχέση δεν έχουν με την καλώς εννοούμενη σάτιρα.

Ο Άδωνις Γεωργιάδης γνώριζε από πριν ότι θα του αρνηθεί τον διάλογο, αλλά το έκανε και έτσι τον έκανε «ρόμπα» σε όλο το διαδίκτυο!

Χαρακτηριστικά είναι τα όσα ο ίδιος ο Άδωνις είπε στην Πόπη Τσαπανίδου, όπως:

«Ο κ. Λαζόπουλος έχει κανιβαλήσει πολλούς ανθρώπους στο παρελθόν, δεν είμαι μόνος. Με τη διαφορά ότι εγώ δεν φοβάμαι να τσαλακωθώ…»!

«…Είναι ένας εκατομμυριούχος (που δουλεύει με μαεστρία το πόμολο, λέμε εμείς), με ισχυρούς προστάτες. Μόνο που οι εκατομμυριούχοι ισχυροί προστάτες του, δεν μπορούν να τον σώσουν από μένα. Εγώ επειδή δεν έχω προστάτες, έχω τα χέρια μου λυμένα, γιατί δεν χρωστάω σε κανέναν…»!!

«…έβλαψε την Ελλάδα όσο λίγοι…»!!!

«…το γεγονός ότι δεν μου έδωσε το λόγο, ήταν χρήσιμο, γιατί κατάλαβαν οι άνθρωποι ότι ούτε δημοκράτης είναι, ούτε τίποτα…»!!!!

«…Δεν μπορώ να καταλάβω πως διανοήθηκε (έδωσε ρέστα στην υποκριτική σε αυτό το σημείο, λέμε εμείς), να εμπλέξει τη νεκρή μητέρα του, στη μεταξύ μας διαμάχη, είναι αδιανόητο…»!

Του λέμε εμείς του κ. Γεωργιάδη, το γιατί! Ο άνθρωπος δεν έχει ίσιο κρέας.

Διότι και τα θύματα του, έχουν μανάδες. Και ποια μάνα ανέχεται να βρίζουν και να λοιδορούν το παιδί της, όπως κάνει ο Λαζόπουλος, στα θύματα του;

Όμως για να προλάβουμε τυχόν παρερμηνείες, για αυτό το κείμενο μας, σας μεταφέρουμε σχετικά χαρακτηριστικά και καυστικά σχόλια του διαδικτύου, όπως:

«Πριν από κάθε εκλογική αναμέτρηση στήνει και ένα τσαντίρι για να στηρίξει τον ΣΥΡΙΖΑ».

«Αυτοί που χειροκροτούν τον Λαζόπουλο, τι στο διάολο, πιστόλι στον κρόταφο τους έχουν βάλει και χτυπούν παλαμάκια;».

«Μην μπερδεύεστε. Ο Λαζόπουλος κάνει πολιτική και η κυβέρνηση (του ΣΥΡΙΖΑ) σάτιρα».

«Αριστερός δημοκράτης» και «καλλιτέχνης», ο πιο φανατικός προπαγανδιστής του ΣΥΡΙΖΑ, που απαγορεύει τον διάλογο, με τον θιγόμενο. Μπράβο Αδώναρε, έχεις τον απαραίτητο ανδρισμό για να αντιμετωπίσεις πολυεκατομμυριούχες λούγκρες που το παίζουν τιμητές των πάντων…».

«Ο Λαζόπουλος για λίγα ευρώ θα υμνούσε και τη Χρυσή Αυγή, ένας παλιάτσος είναι ρε Άδωνι».

«Λάααααακη ο Άδωνις δεν είναι Ντενίση καλή μου, γιαυτό δεν τον άφησες να μπει για να απαντήσει; Καραγκιοζάκο της δεκάρας…».

«Είσαι Θεός, τέλος!!!... με γραμμένα κείμενα και σανοφάγους ψηφοφόρους. Αυτοί είναι οι «δημοκράτες αριστεροί»!!!

«Λυπάμαι για τη χώρα μου, που έχει όντα που θεωρούν ότι ο άνθρωπος των 3 εκατομμυρίων, της κόκας στο κότερο, όλα αυτά που λέει, είναι αληθή… ή σάτιρα…».

«Ο τύπος κάνει διακοπές με ολιγάρχες και τα κότερα τους, έχει βγάλει τα λεφτά του στο εξωτερικό και έχει το θράσος να το παίζει τιμητής των πάντων; Λίγο ντροπή!».

«Και δεν πήγε και στρατιώτης, αυτό που το πας;».

«Λαζόπουλε, ο δειλός και φασιστικός τρόπος που αποφάσισες να αντιμετωπίσεις τον Άδωνι, το ύπουλο χτύπημα που προσπάθησες, γύρισε μπούμερανγκ…».

«Το φασισταριό ο Λαζόπουλος, από τη μία, χωρίς να του πέφτει λόγος, κατευθύνει τους νεοδημοκράτες τι να ψηφίσουν, από την άλλη τα έκανε πάνω του, όταν ήρθε ο αντίλογος στην πόρτα του. Θρασύδειλος, ύπουλος, προκλητικός και ψευτόμαγκας μια ζωή…»!

«…Μήπως ο Λαζόπουλος είναι πιο ακροδεξιός από τον Άδωνι, αφού αρνείται το διάλογο;».

«Εμείς δεν έχουμε βαρεθεί το Λαζόπουλο να μας το παίζει υπουργός προπαγάνδας;».

ΣΗΜΕΙΩΣΗ «ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗ»: Τύποι σαν τον Λαζόπουλο, δεν «προσβάλλονται» από τίποτα και για τίποτα, αρκεί οι «προσβολές» να τους φέρουν χρήματα. Περί ιδεολογίας δεν γίνεται λόγος, όπου «φυσάει» χρήμα, εκεί θα τους βρεςι…!

Η τωρινή κόντρα του Λαζόπουλου με τον Άδωνι Γεωργιάδη, ανέβασαν κατακόρυφα και αναπάντεχα τις μετοχές του, στους… χαχόλους!

Και είναι χαχόλοι, γιατί όταν ο Λαζόπουλος λέει για τις γυναίκες, ότι το μόνο που τις νοιάζει είναι το ντύσιμο, η π…..α και ο χορός και αυτές να τον χειροκροτούν, τι είναι, διανοούμενες ή κληρονόμες του Αριστοφάνη; Κι εκείνοι που τις συνοδεύουν, σύζυγοι, αρραβωνιαστικοί, γκόμενοι, αδέλφια, πατεράδες, παιδιά, όταν τον χειροκροτούν, τι είναι; Νταβατζήδες του Λαζόπουλου;  

 

                                                                                                                                                     Λ.Σ.