Μία πολύ σημαντική εξέλιξη υπήρξε χθες για την κατασκευή του οδικού άξονα Κεντρικής Ελλάδας (Ε-65). Ειδικότερα, στο πλαίσιο των συμφωνιών που είχαν υπογραφεί τον Απρίλιο του 2013, για την επανεκκίνηση των έργων, από το τότε Υπουργείο Ανάπτυξης και Υποδομών, με τους παραχωρησιούχους και τους κατασκευαστές του οδικού άξονα, προβλεπόταν η σύμφωνη γνώμη των Τραπεζών, κυρίως Ισπανικών, που χρηματοδοτούν τον Ε-65, προκειμένου να προχωρήσουν οι σχετικές διαδικασίες.

Η σύμφωνη γνώμη των Τραπεζών για τον Ε-65 δόθηκε γραπτώς, έστω και με καθυστέρηση κάποιων μηνών.

Σε δήλωσή του ο Σταύρος Καλογιάννης ανέφερε: «Την περασμένη άνοιξη, στο Υπουργείο Ανάπτυξης και Υποδομών, είχαμε υπογράψει τέσσερα συμφωνητικά με τα οποία κλείναμε τις εκκρεμότητες του παρελθόντος με τους κατασκευαστές, για κάθε έναν από τους τέσσερις άξονες που υλοποιούνται με συμβάσεις παραχώρησης: την Ιόνια οδό, την Ολυμπία οδό, τον άξονα Μαλιακός κόλπος – Κλειδί Ημαθίας και τον Ε-65. Για τους τρείς πρώτους οι χρηματοδοτούσες Τράπεζες έδωσαν εγκαίρως την σύμφωνη γνώμη τους και οι εργασίες επανεκκίνησαν τον περασμένο Απρίλιο, για δε την Ιόνια οδό προ δεκαημέρου.

Η σύμφωνη γνώμη των Τραπεζών που δόθηκε χθες ανοίγει τον δρόμο για την επανεκκίνηση των εργασιών και του Ε-65. Είμαι πολύ χαρούμενος που, παρά τις τεράστιες δυσκολίες λόγω της εγκατάλειψής τους την διετία 2010 – 2011, οι συμβάσεις παραχώρησης μπορούν να προχωρήσουν, βασιζόμενες στην σκληρή και σημαντική δουλειά που έγινε μετά τον Ιούνιο του 2012. Απομένει να κατατεθούν οι τροποποιημένες συμβάσεις στη Βουλή, ώστε να προχωρήσουν τα έργα.

Τα χρονοδιαγράμματα είναι πιεστικά, καθώς η περίοδος εφαρμογής του ΕΣΠΑ οδεύει προς το τέλος της. Παρ’ όλα αυτά αισιοδοξώ για την υλοποίηση των έργων. Άλλωστε, η θετική εξέλιξη και για τον Ε- 65 είναι μία ψήφος εμπιστοσύνης για την Ελληνική οικονομία και μία απάντηση σε όσους κατά καιρούς αμφισβήτησαν την δουλειά που έχει γίνει».