Από την αναπαλαίωση του παλαιού Δημαρχείου και το OPEN MALL, μέχρι την ανάπλαση του ιστορικού κέντρου, τη δημοπράτηση του ΞΕΝΙΑ και τις πολυσυζητημένες παρεμβάσεις στον δρόμο Άρτας – Κωστακιών, τρία πρόσωπα φαίνεται να διαδραματίζουν πρωταγωνιστικό ρόλο: ο πρώην δήμαρχος Χρήστος Τσιρογιάννης, ο νυν δήμαρχος Χριστόφορος Σιαφάκας και πάνω απ’ όλα η διευθύντρια των Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου, Σοφία Γρύλλια.
Δεν πρόλαβε να στεγνώσει το μελάνι από το πρώτο μας κείμενο, «ΠΟΙΟΙ και ΓΙΑΤΙ», και ήδη καταφθάνουν στοιχεία που είχαν «θαφτεί» ή επιμελώς ξεχαστεί από κάποιους.
Τρία «ύποπτα» στάδια του πολυσυζητημένου Open Mall, που μοιάζουν να κρύβουν περισσότερα απ’ όσα δείχνουν.
Βγαίνει το λεωφορείο από τους Κωστακιούς, έρχεται από το κλειστό γυμναστήριο Τ9 και πάει προς Άρτα.
Αυτό κι αν είναι παράδοξο.
Με μια δήλωση που κάποιοι έσπευσαν να βαφτίσουν «ταφόπλακα», η Υπουργός Πολιτισμού Λίνα Μενδώνη απάντησε ότι στο Υπουργείο δεν έχει κατατεθεί μέχρι στιγμής φάκελος για αλλαγή χρήσης του ΞΕΝΙΑ Άρτας.
Μια υπόθεση που αγγίζει τα όρια του παραλογισμού εξελίσσεται στο κέντρο της Άρτας.