LINK A : https://apply.workable.com/j/247F7D2C05
LINK B: https://apply.workable.com/j/24567C25E0
---------------------------------------------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Με κλικ στο μπάνερ ή ΕΔΩ, δείτε τα δρομολόγια και πληροφορίες για το ΑΣΤΙΚΟ ΚΤΕΛ 'Αρτας
Σε πρόσφατο άρθρο μας, στον «ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗ» (εφημερίδα και ιστοσελίδα), με τίτλο: «ΣΤΟΝ «ΑΕΡΑ» ΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΔΙΚΕΙΟΥ ΑΡΤΑΣ, ΛΟΓΩ ΜΗ ΚΑΘΑΡΟΓΡΑΦΗΣΗΣ», δώσαμε την εντύπωση ότι η ευθύνη για αυτή την κατάσταση, ανήκει στους εργαζόμενους.
Είναι υποχρέωσή μας, να επανορθώσουμε αυτή την παρανόηση - αδικία, την οποία μας επισήμανε τηλεφωνικά η υπάλληλος του Πρωτοδικείου κ. Τζουβάρα, λέγοντάς μας ότι «καμία απολύτως απόφαση δεν υπάρχει στην υπηρεσία τους, που καθυστερεί, λόγω μη… καθαρογράφησης»!
Τι συμβαίνει λοιπόν;
Πράγματι εδώ και δύο χρόνια, δεκάδες αποφάσεις του Πρωτοδικείου Άρτας, βρίσκονται στα χέρια εκείνων που τις δίκασαν κι όχι στα χέρια των εργαζόμενων.
Που σημαίνει, η ευθύνη βαρύνει τους πρώτους και όχι τους δεύτερους.
Και η ΟΥΣΙΑ του κειμένου είναι αυτή και ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΤΑΙ.
Ζητάμε από τους εργαζόμενους, ειλικρινή συγνώμη, γιατί άθελά μας, τους αποδώσαμε ευθύνες άλλων, επί ενός υπαρκτού προβλήματος, που χρήζει ταχείας αντιμετώπισης.
Κι ενώ ο γράφων βρισκόταν σε αυτό ακριβώς το σημείο της επανόρθωσης, δεχτήκαμε τηλεφώνημα από την Πρωτοδίκη κ. ΑΛ. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ, η οποία, μας είπε: «Στην περίπτωση δεν φέρουν καμιά απολύτως ευθύνη οι εργαζόμενοι και οι υπηρεσίες στο Πρωτοδικείο. Η ευθύνη βαρύνει αποκλειστικά εμένα, για εκείνες φυσικά τις υποθέσεις που είμαι χρεωμένη…»!
Ακόμη μας είπε ότι: «Σε κανέναν δεν επικαλέστηκα λόγους, για αυτή την υποχρέωσή μου, όπως λόγους φόρτου εργασίας ή έλλειψης προσωπικού, όπως γράφτηκε στο δημοσίευμά σας»!
Σε ερώτησή μας: «Τότε ποιοι είναι οι λόγοι, αυτής της αδικαιολόγητης καθυστέρησης και πότε η ίδια προβλέπει την τελική διεκπεραίωση των εν λόγω υποθέσεων»; Μας είπε: «Δεν μπορώ να αναφέρω τους λόγους και αδυνατώ να προσδιορίσω, πότε αυτές οι υποθέσεις, θα πάρουν τέλος…»!
Μετά από όλα αυτά, ο «ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ», επίσημα ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΤΑΙ και ΔΙΚΑΙΩΝΕΤΑΙ για την ΟΥΣΙΑ του δημοσιεύματος και το ζητούμενο πλέον είναι το τι γίνεται σε αυτή την περίπτωση;
Η κ. Παπαδοπούλου, προς τιμή της, ανέλαβε προσωπικά την όλη ευθύνη.
Τώρα ποιος θα δώσει ΥΠΕΥΘΥΝΗ και ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ απάντηση;
Τέλος σε αυτή την ιστορία, μπορούμε να πούμε ότι μια αδικία (που εμείς κάναμε), δικαιώνει απροσδόκητα και πανηγυρικά τον «ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗ», για ένα πρόβλημα, χωρίς ορατή λύση, που δυστυχώς αφορά πολλές δεκάδες πολιτών της περιοχής μας.
Λ.Σ.