LINK A : https://apply.workable.com/j/247F7D2C05
LINK B: https://apply.workable.com/j/24567C25E0
---------------------------------------------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Με κλικ στο μπάνερ ή ΕΔΩ, δείτε τα δρομολόγια και πληροφορίες για το ΑΣΤΙΚΟ ΚΤΕΛ 'Αρτας
Δεκαπέντε μέρες προβολής, με αφίσες, ολοσέλιδες καταχωρήσεις στον Τοπικό Τύπο κι άλλα έντυπα, 30 εισηγητές και στη μικρή αίθουσα του Επιμελητηρίου, μετά βίας καλύφθηκε το ένα τρίτο των καθισμάτων.
Αδιάψευστος μάρτυρας οι φωτογραφίες, τις οποίες οι ίδιοι έδωσαν στη δημοσιότητα και έχουν δημοσιευθεί ήδη και σε άλλες τοπικές εφημερίδες.
Τριάντα εισηγητές, «απευθύνθηκαν» σε 15 επίσημους προσκεκλημένους, (Μητροπολίτης, βουλευτές, δήμαρχοι, δημοτικοί σύμβουλοι), 5 υπαλλήλους του Φορέα και 5… ακροατές και αυτό τα λέει όλα.
Η λέξη «ΑΠΟΤΥΧΙΑ», του 1ου αυτού Συνεδρίου για τον Τουρισμό, θα λέγαμε ότι είναι και επιεικής.
Προφανέστατα οι εμπνευστές και οι διοργανωτές αυτής της εκδήλωσης, δεν γνωρίζουν το αντικείμενο, οργανωτικά είναι άπειροι και ανεπαρκείς και η αποτυχία ήταν το φυσικό επακόλουθο.
Κι επειδή κάποιοι θα επιδιώξουν να απαξιώσουν ή να υποβαθμίσουν αυτή την κριτική μας και να την εμφανίσουν σαν απόρροια της πρόσφατης «επίθεσής» μας προς τον Πρόεδρο του Επιμελητηρίου ΧΡΗΣΤΟ ΠΑΠΑΖΟΓΛΟΥ, λέγοντάς του, ότι χρησιμοποιεί τον Φορέα για προσωπική του πολιτική προβολή, είμαστε υποχρεωμένοι να πούμε τα εξής:
1. Πριν από το εν λόγω Συνέδριο, δώσαμε το… «μπράβο» μας, σε αυτή την πρωτοβουλία, προσθέτοντας όμως ότι άλλες πρέπει να είναι οι προτεραιότητες του Επιμελητηρίου. Και η αποτυχία που ήρθε, μας δικαίωσε.
2. Για την τουριστική αξιοποίηση της Άρτας, χρειάζονται κινήσεις ουσίας κι όχι… «θεάματος». Έντυπα, συμμετοχή σε πανελλήνιες και διεθνείς εκθέσεις (Φιλοξένεια κ.α.), ολοκληρωμένες καμπάνιες προβολής της περιοχής και των ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΩΝ και των ΠΡΟΟΠΤΙΚΏΝ, τουριστικής της ανάπτυξης.
3. Περιγραφή και διάγνωση του προβλήματος, της τουριστικής υποανάπτυξης της Άρτας, έχουν γίνει πολλές στο παρελθόν και δεν είναι αυτό το ζητούμενο.
4. Οι Δήμοι και η Περιφερειακή Ενότητα Άρτας (πρώην Νομαρχία), αλλά και οι ιδιώτες (Τουριστικοί Οδηγοί του «ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗ» και άλλων), έχουν κυκλοφορήσει πολλές εκατοντάδες χιλιάδες τουριστικά τεύχη, σε όλη την Ελλάδα, αλλά και σε χώρες της Ευρώπης, και
5. Τα συνέδρια έχουν αποτελέσματα, όταν τα παρακολουθούν άνθρωποι, επιχειρηματίες και φορείς του Τουρισμού, πέραν της περιοχής που γίνονται και στοχεύουν στην προσέλκυση και ενημέρωση υποψηφίων επενδυτών κι όχι μόνον των εκπροσώπων τοπικών φορέων και οργανισμών.
Τέλος η δική μας άποψη στο θέμα της Τουριστικής Ανάπτυξης της Άρτας, έχει διατυπωθεί πολλές φορές και αυτή η άποψη είναι προϊόν άλλων εκτιμήσεων και απόψεων, που κατά καιρούς έχουν ακουστεί και δημοσιοποιηθεί. Σε αυτόν τον τομέα η περιοχή μας έχει περιορισμένες δυνατότητες και αυτές είναι και περιορισμένου τουριστικού αποτελέσματος.
Λ.Σ.