LINK A : https://apply.workable.com/j/247F7D2C05
LINK B: https://apply.workable.com/j/24567C25E0
---------------------------------------------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Με κλικ στο μπάνερ ή ΕΔΩ, δείτε τα δρομολόγια και πληροφορίες για το ΑΣΤΙΚΟ ΚΤΕΛ 'Αρτας
Διαπιστώσεις καθώς βλέπουμε το έργο να υλοποιείται
Αισθητικά θέματα
Τα χρώματα της πόλης είναι το μπεζ στην πέτρα των μνημείων και των πέτρινων κατοικιών και το κεραμιδί στον διάκοσμο των Βυζαντινών μνημείων της Άρτας.
Οι όγκοι των τσιμεντένιων κατασκευών για παγκάκια και παρτέρια, είναι δυσανάλογοι του δρόμου της οδού Σκουφά στην οποία φιλοξενούνται, γεγονός που ενισχύεται περεταίρω λόγω της πυκνότητας με την οποία τοποθετήθηκαν.
Ο χρωματισμός των υλικών σε γκρι τόνους, στερείται παραδοσιακών στοιχείων, δημιουργεί αισθητικά ένα αποτέλεσμα που υποβαθμίζει το κέντρο της πόλης και οδηγεί σε αναντιστοιχία με το Βυζαντινό στοιχείο.
Λειτουργικά θέματα
Η πυκνότητα των κατασκευών δεν φαίνεται να αφήνει το περιθώριο για κυκλοφορία μεγάλων οχημάτων όπως Πυροσβεστικών σε περίπτωση ανάγκης.
Οι πυκνά τοποθετημένοι μεγάλοι όγκοι δυσκολεύουντην οπτική προς τις βιτρίνες των καταστημάτων, κάτι αντίθετο προς τη λογική ενός ανοιχτού Εμπορικού Κέντρου του Open Mall.
Η πόλη έγινε ένα απέραντο εργοτάξιο, με ότι αυτό συνεπάγεται και δεν επιλέχτηκε η προσέγγιση της ολοκλήρωσης των εργασιών σε κομμάτια του έργου πριν προχωρήσει σε επόμενη περιοχή.
Συμπερασματικά – πρόταση
Διερεύνηση δυνατοτήτων τροποποίησης εντός προϋπολογισμού από τις αρμόδιες υπηρεσίες.
Ο Δήμος Αρταίων με σοβαρότητα και υπηρεσιακή ευθύνη χρειάζεται άμεσα να διερευνήσει τις δυνατότητες για εναλλακτικές διορθωτικές προσεγγίσεις.
Σε αυτή την προσέγγιση θα σταθώ αρωγός.
Σίγουρα δεν αποτελεί δικαιολογία, ότι δεν προβαίνουμε σε ενέργειες από φόβο μήπως αποτύχουμε.
Μέσα σε ένα τοπίο γενικής δυσαρέσκειας των Αρτινών, καλό θα ήταν να μην προχωρήσει η υλοποίηση με το συγκεκριμένο σκεπτικό.
Προτείνω να εξαντλήσουμε τις αντικειμενικές δυνατότητες ώστε το έργο να τροποποιηθεί ουσιαστικά προκειμένου να λειτουργήσει τελικά επ ωφέλεια και όχι σε βάρος της τοπικής μας αγοράς και της ΑΡΤΑΣ γενικότερα.