Η ιδιωτικοποίηση των δικτύων μεταφοράς και ο τεμαχισμός του ομίλου της ΔΕΗ ΑΕ αποτελούν δύο νέους κρίκους στη μακριά αλυσίδα των αντιλαϊκών μέτρων προώθησης της "απελευθέρωσης" του τομέα ηλεκτρικής Ενέργειας, σύμφωνα με τις κατευθύνσεις του κεφαλαίου και της ΕΕ, που αποδέχονται όλα τα κόμματα του ευρωμονόδρομου. Αυτός ο δρόμος οδηγεί σε επιδείνωση της κατάστασης για τη λαϊκή κατανάλωση, για τους εργαζόμενους του κλάδου, καθώς και για την αξιοποίηση των εγχώριων πηγών Ενέργειας. Προς αυτή την κατεύθυνση λοιπόν η κυβέρνηση ΝΔ - ΠΑΣΟΚ τι κάνει; Τεμαχίζει και ξεπουλάει ! Αρχίζει φυσικά από το μικρότερο ποσοστό, τη " μικρή ΔΕΗ" ,όπως την ονομάζουν, για ευνόητους λόγους. Φυσικά στο συγκεκριμένο παζάρι περιλαμβάνονται και τα φράγματα της περιοχής μας. Συγκεκριμένα πρόκειται για τα φράγματα που βρίσκονται στην Άρτα δηλαδή το φράγμα Πουρναρίου 1 και 2.
Η συγκυβέρνηση έχει βαλθεί να παραδώσει τον δημόσιο πλούτο της χώρας στους ιδιώτες. Βιάζεται να ολοκληρώσει το έγκλημα, καθώς βλέπει το καντήλι της να σβήνει και προχωρά, με 4 μόλις ημέρες διαβούλευσης, στον τεμαχισμό της ΔΕΗ και την εκχώρηση των μονάδων παραγωγής και των εκατομμυρίων καταναλωτών σε ιδιώτες, μέσα από τη λεγόμενη "Μικρή ΔΕΗ". Σε αυτές τις μονάδες περιλαμβάνονται και τα υδροηλεκτρικά φράγματα στον Άραχθο, μόλις 4 χιλιόμετρα από την πόλη της Άρτας, το Πουρνάρι 1 και 2,.
Στο ...παζάρι και τα φράγματα Πουρναρίου 1 και 2
Η λαίλαπα της κατεδάφισης όλων των εργασιακών δικαιωμάτων, η εξαθλίωση των εργαζομένων, η καταστροφή της μικρομεσαίας αγροτιάς,των κτηνοτρόφων, των επαγγελματιών και βιοτεχνιών, συνεχίζεται. Η ανεργία έχει προ πολλού κτυπήσει την πόρτα κάθε οικογένειας. Κοινωνικά αγαθά όπως η Υγεία, η κοινωνική Πρόνοια, η Παιδεία, το νερό, το φάρμακο περνάνε καθ' ολοκληρία στα χέρια της πλουτοκρατίας.
Ερώτηση για τη δημοσιοποίηση των απαντήσεων σε θέματα των πανελλαδικών εξετάσεων κατέθεσε ο Βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας Γιώργος Στύλιος.
Ο κ. Στύλιος στην ερώτησή του επισημαίνει ότι η επιτροπή Πανελλαδικών εξετάσεων ανά εξεταζόμενο μάθημα είναι υποχρεωμένη με τη διατύπωση του καθενός ερωτήματος να έχει προσδιορίσει και την επιστημονικά ορθά και τεκμηριωμένη απάντηση. Τα θέματα και οι απαντήσεις οφείλουν να είναι σύμφωνα με τη διδακτέα και εξεταστέα ύλη.