LINK A : https://apply.workable.com/j/247F7D2C05

LINK B: https://apply.workable.com/j/24567C25E0

---------------------------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------------------------- 

 

Με κλικ στο μπάνερ ή ΕΔΩ, δείτε τα δρομολόγια και πληροφορίες για το ΑΣΤΙΚΟ ΚΤΕΛ 'Αρτας

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 



Του ΧΡΗΣΤΟΥ ΜΕΓΑ

Στην Άρτα κάθε χρόνο έχουμε ραντεβού με τις… πλημμύρες. Το ρέμα Μπούση μένει σαν ανοιχτή πληγή στην πόλη και οι πρώτες έντονες βροχές προκαλούν πλημμυρικά φαινόμενα, ξεβράζοντας μέσα στα σπίτια, στις αποθήκες, στους στάβλους, στις περιουσίες των πολιτών τις ανέξοδες υποσχέσεις των αρμοδίων σε τοπικό, περιφερειακό και κεντρικό επίπεδο.

Στο ρέμα Μπούση κάθε φορά που έχει έντονες βροχές εκβάλουν τα συσσωρευμένα λάθη δεκαετιών (Φράγμα Πουρναρίου, μη διευθέτηση Αράχθου, Ιόνια οδός κ.α.), καθώς και η εγκληματική αδιαφορία των υπευθύνων. Δεν μπορεί μια κοίτη χειμάρρου να ξεκινά από 12 και 14 μέτρα πλάτους και να καταλήγει στα 4 μέτρα, ενώ στην πορεία δέχεται  χιλιάδες κυβικά ομβρίων υδάτων από την εθνική οδό.

Και το κυριότερο: Είναι καλοδεχούμενος ο καθαρισμός του ρέματος Μπούση, αλλά δεν μπορεί κάποιος να περιμένει διαφορετικά αποτελέσματα μην αλλάζοντας τα δεδομένα. Χωρίς δηλαδή να γίνουν έργα διαμόρφωσης της κοίτης και διοχέτευσης των υδάτων στον Άραχθο. Γι΄αυτά τα αποτελεσματικά μέτρα δεν έχει εκπονηθεί ακόμη η αναγκαία μελέτη. Και δεν φτάνει αυτό. Στην περιοχή σχεδιάζεται η ανέγερση-διαμόρφωση του Διοικητηρίου. Για άλλα μια φορά σχεδιάζονται και χτίζονται «παλάτια» στη λάσπη.

 Η πολιτεία θα πρέπει αν έρθει αρωγός στους πολίτες που έχασαν τις περιουσίες τους στη λάσπη, να αποζημιώσει τους κτηνοτρόφους και τους αγρότες που φέτος έχουν διπλή ζημιά. Στις εξευτελιστικές τιμές στα εσπεριδοειδή και τις ελιές έρχονται να προστεθούν οι πλημμύρες. Απαιτείται η κρατική συνδρομή σε όσους έχασαν τα υπάρχοντά τους, σε όλους όσοι είχαν απώλειες στη σοδειάς τους.

--
Χ.Μ.

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΡΘΡΩΝ

Go to top