Διαθέσιμη είναι πλέον για τους δημότες η πλατφόρμα rantevou.kep.gov.gr, στην οποία οι πολίτες να κλείνουν ραντεβού για να επισκεφτούν τα ΚΕΠ του Δήμου Αρταίων.
Σκοπός της κίνησης αυτής, είναι να διευκολύνονται και να προγραμματίζουν την επίσκεψή οι δημότες στο ΚΕΠ της επιλογής τους άμεσα και με ακρίβεια, αποφεύγοντας ταλαιπωρία και συνωστισμό, κάτι που αποκτά ιδιαίτερη σημασία λόγω των ειδικών συνθηκών που έχει προκαλέσει η πανδημία.
Ο Δημότης κάνοντας χρήση των κωδικών Taxisnet, κλείνει το ραντεβού του και μετά την οριστικοποίησή του ο ενδιαφερόμενος έχει τη δυνατότητα εκτύπωσης των στοιχείων ραντεβού ή και της παραλαβής του σχετικού αποδεικτικού με e-mail, εφόσον έχει συμπληρωθεί το αντίστοιχο πεδίο.
Υπενθυμίζεται ότι σύμφωνα με τα τελευταία μέτρα για την πανδημία το ωράριο λειτουργίας των ΚΕΠ είναι 07.30-15.00 και η επίσκεψη γίνεται μόνο κατόπιν ραντεβού και αφορά στο σύνολο των υπηρεσιών που παρέχονται από τα ΚΕΠ. Για τους πολίτες οι οποίοι επιθυμούν να κλείσουν ραντεβού και δεν έχουν την δυνατότητα να χρησιμοποιήσουν την πλατφόρμα, υπάρχει πάντοτε η δυνατότητα τηλεφωνικής επικοινωνίας με το κατάστημα της επιλογής τους.
21 υπηρεσίες του e-ΕΦΚΑ και του ΟΑΕΔ μπορούν να διεκπεραιώνονται και μέσω των ΚΕΠ
Επιπλέον τα ΚΕΠ μετατρέπονται σε φυσικό σημείο επαφής και για υπηρεσίες του e-ΕΦΚΑ και του ΟΑΕΔ, δίνοντας στους πολίτες περισσότερες δυνατότητες για να διεκπεραιώνουν τις υποθέσεις τους εύκολα και γρήγορα.
Πιο συγκεκριμένα, όσον αφορά στον e-ΕΦΚΑ, θα μπορούν να διεκπεραιώνονται και μέσω των ΚΕΠ αιτήματα πολιτών για τις εξής ηλεκτρονικές διαδικασίες:
1. Εκτύπωση μηνιαίου ή ετήσιου ενημερωτικού σημειώματος συνταξιούχου
2. Χορήγηση ασφαλιστικής ικανότητας έμμεσου μέλους
3. Ηλεκτρονική αίτηση επιδόματος ασθενείας
4. Βεβαίωση προϋπηρεσίας για μισθωτούς ιδιωτικού τομέα του τ. ΙΚΑ-ΕΤΑΜ
5. Ατομικός Λογαριασμός Ασφάλισης για μισθωτούς ιδιωτικού τομέα του τ. ΙΚΑ-ΕΤΑΜ
6. Αποδεικτικό ασφαλιστικής ενημερότητας
7. Βεβαίωση απογραφής
8. Έναρξη/Μεταβολή/Λήξη ασφάλισης μη μισθωτών
9. Ασφαλιστική ικανότητα
10. Βεβαίωση εισφορών για φορολογική χρήση
11. Επιλογή ασφαλιστικής κατηγορίας κύριας και επικουρικής ασφάλισης και εφάπαξ παροχών
12. Αίτηση για αμφισβήτηση οφειλής κατά τη διαδικασία του Ν. 4554/2018
13. Ενημέρωση ασφαλισμένων για συμβάσεις της παραγράφου 9 του άρθρου 39 του Ν. 4387/2016 (Δελτία Παροχής Υπηρεσιών)
Η υποβολή των ανωτέρω αιτημάτων για καθεμία από τις υπηρεσίες που προαναφέρθηκαν διενεργείται από τους πιστοποιημένους υπαλλήλους του ΚΕΠ που καταχωρούν -καθ’ υπόδειξη του αιτούντος- τα στοιχεία του και ειδικότερα τον ΑΜΚΑ, τον ΑΦΜ και κάθε άλλο στοιχείο που απαιτείται για την κάθε υπηρεσία. Στη συνέχεια, ο υπάλληλος του ΚΕΠ προβαίνει στην ηλεκτρονική υποβολή της αίτησης για λογαριασμό του αιτούντος, αφού προηγουμένως ο τελευταίος έχει δώσει εγγράφως τη συναίνεσή του μέσω ειδικού εντύπου που υπογράφει.
Στην περίπτωση του ΟΑΕΔ τα ΚΕΠ θα μπορούν να διεκπεραιώνουν τις ακόλουθες διαδικασίες:
Έκδοση Βεβαιώσεων
1. Πιστοποιητικό Σπουδών μαθητών ή/και σπουδαστών των Επαγγελματικών Σχολών (ΕΠΑΣ) Μαθητείας και Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΙΕΚ) του ΟΑΕΔ για στρατολογική χρήση
2. Βεβαίωση Σπουδών μαθητών ή/και σπουδαστών των ΕΠΑΣ Μαθητείας, ΙΕΚ, Κέντρων Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΚΕΚ), ΚΕΚ για ΑΜΕΑ του ΟΑΕΔ
3. Βεβαίωση σπουδών μαθητών ΕΠΑΣ (ανήλικοι μαθητές)
Υποβολή αιτήσεων
1. Αίτηση διαθεσιμότητας
2. Αίτηση παροχών λόγω αφερεγγυότητας του εργοδότη
3. Αίτηση αναγνώρισης συνεχόμενου χρόνου ανεργίας κατ’ εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 92 του Ν. 4416/2017 για την περιστασιακή εργασία των εγγεγραμμένων ανέργων
4. Παραλαβή εγκριτικής ή απορριπτικής απόφασης (σε περίπτωση μη υποβολής αίτησης μέσω ΚΕΠ)
5. Καταβολή αποδοχών σε μαθητές/σπουδαστές/φοιτητές που απέχουν από την εργασία τους λόγω συμμετοχής σε γραπτές εξετάσεις
Ο υπάλληλος του ΚΕΠ για καθεμία από τις προαναφερθείσες διαδικασίες υποβάλλει την αντίστοιχη αίτηση την οποία και διαβιβάζει ηλεκτρονικά προς το αντίστοιχο υποκατάστημα του ΟΑΕΔ.