Έχουμε καταγγελίες πολιτών, που έφτασαν και στον ΟΤΕ και που κάνουν λόγο για παράβαση των κανόνων του απορρήτου, του αριθμού του τηλεφώνου τους, από ιδιώτες, εισπρακτικές εταιρίες και εταιρίες τηλεφωνικού «αλισβερίσι»!

Πιο συγκεκριμένα μας είπαν, ότι ενώ ο αριθμός τους είναι ΑΠΟΡΡΗΤΟΣ, σύμφωνα με σχετική δήλωσή τους στον ΟΤΕ και πληρώνουν για αυτή την υπηρεσία, δέχονται ανεπιθύμητες κλήσεις και μάλιστα σε ώρες που προκαλούν ανησυχία και τρόμο, όχι βέβαια τυχαία ή κατά λάθος!

Και αναρωτιούνται, τι συμβαίνει; 

Πως «προωθούνται» οι απόρρητοι αριθμοί, σε πρόσωπα και ομάδες, παρά τη θέληση των πελατών – συνδρομητών του ΟΤΕ;

Και «προωθούνται» κυρίως σε εισπρακτικές εταιρίες, που τηλεφωνούν σε ακατάλληλες ώρες και… «αξιώνουν» πληροφορίες συγγενών τους, με τους οποίους προφανώς είχαν ή έχουν συναλλαγές.

Μια κατάσταση που δικαίως εξοργίζει, γιατί:

1. Οι άνθρωποι χάνουν τον ύπνο τους, όταν δέχονται ανεξέλεγκτες τηλεφωνικές κλήσεις, ώρες κοινής ησυχίας, κυρίως μεσημεριανές.

2. Οι άνθρωποι τρομάζουν και δικαιολογημένα, όταν χτυπάει το τηλέφωνό τους, μεταμεσονύκτιες ή «άγρια», πρωινές ώρες.

Ο ΟΤΕ θα πρέπει να εξετάσει αυτές τις καταγγελίες (είναι και επώνυμες) και ανάλογα να αντιδράσει.

Διότι υποχρεούνται να προστατεύσει το απόρρητο των τηλεφώνων των πελατών του, να μην γνωστοποιεί προς τρίτους, οποιαδήποτε στοιχεία τηλεφωνικής ανταπόκρισης πελάτη του, και να μην παραχωρεί καταλόγους απόρρητων αριθμών κλήσεων.

Τέλος θα πρέπει άμεσα να γίνει ότι χρειάζεται, γιατί κινδυνεύουν και τα Προσωπικά Δεδομένα των πολιτών – πελατών του εν λόγω Οργανισμού.

 

                                                                                              Λ.Σ.

 

Σ.Σ.: Ενδεχομένως αυτό το «σπάσιμο» του απορρήτου, να γίνεται και μέσω Τραπεζών, οι οποίες έχουν στη διάθεσή τους, τηλέφωνα πελατών τους, λόγω των συναλλαγών μεταξύ τους, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι και ΔΙΚΑΙΟΥΝΤΑΙ να κάνουν χρήση αυτής της δυνατότητας. Ο ΟΤΕ ας αναλάβει τις ευθύνες του.

 

 

Go to top