Μνημόνιο συνεργασίας για την ανάδειξη της υψηλής προστιθέμενης αξίας των τοπικών παραδοσιακών τροφίμων, υπέγραψαν σήμερα έξι φορείς της Ηπείρου.
Σε ένα ακόμη εξαιρετικό βήμα για την προώθηση της Ηπείρου στο διεθνή τουριστικό χάρτη και την ανάδειξή της ως ελκυστικού προορισμού για όλες τις εποχές του χρόνου, αναδείχτηκε η φετινή 39ηFhiloxenia, που πραγματοποιήθηκε από 14 έως 16 Νοεμβρίου στη Θεσσαλονίκη.
Τα αποτελέσματα της εισαγωγής του τυριού «κασκαβάλι Πίνδου» στα καταστήματα εστίασης των Ιωαννίνων και τις προοπτικές που ανοίγονται για την προώθηση και άλλων τοπικών προϊόντων της Ηπείρου, αναλύθηκαν σε συνέντευξη Τύπου που έδωσαν ο Περιφερειάρχης κ. Αλέξανδρος Καχριμάνης, ο Αντιδήμαρχος Ιωαννίνων (και τ. Πρόεδρος του Σωματείου Καφέ- Εστιατορίων- Μπάρ) κ. Χρ. Τάτσης και ο Αναπληρωτής Καθηγητής Διοίκησης Καινοτομίας στις επιχειρήσεις Τροφίμων του εργαστηρίου Χημείας τροφίμων (Τμήμα Χημείας) του πανεπιστημίου Ιωαννίνων κ. Δημήτριος Σκάλκος.
Ειδικό, εκτενές αφιέρωμα στην Ήπειρο πρόκειται να φιλοξενήσει ο κορυφαίος γαλλικός ταξιδιωτικός οδηγός «Routard».