Η Διεύθυνση Δημόσιας Υγείας και Κοινωνικής Μέριμνας Π.Ε. Άρτας σύμφωνα με την διευκρινιστική εγκύκλιο αριθμ. πρωτ. Δ24α/ΓΠοικ.58156/1009/14-12-2015 (ΑΔΑ:ΨΒ5Κ465Θ1Ω-ΝΨΡ) του Υπουργείου Εργασίας, Κοινωνικής σφάλισης & Κοινωνικής Αλληλεγγύης ανακοινώνει ότι την Τρίτη 22 Δεκεμβρίου 2015 ξεκινά η ανανέωση αλλά και η έκδοση νέων Δελτίων Μετακίνησης ΑμεΑ για το έτος 2015, η οποία θα ολοκληρωθεί στις 31 Ιανουαρίου 2016.
Η ανανέωση και η έκδοση νέων Δελτίων Μετακίνησης ΑμεΑ θα πραγματοποιείται από:
- την Δ/νση Δημόσιας Υγείας και Κοινωνικής Μέριμνας Π.Ε. Άρτας &
- τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) των Δήμων.
Τα δικαιολογητικά που απαιτούνται για τους δικαιούχους Δελτίων Μετακίνησης ΑμεΑ είναι:
1. α) Γνωμάτευση Υγειονομικής Επιτροπής όπου θα αναγράφεται το παθολογο- ανατομικό ποσοστό αναπηρίας ( 67%) και η διάρκεια ισχύος ή
β) Βεβαίωση εγγραφής στο μητρώο επιδοματούχων του Δήμου για όσους λαμβάνουν επίδομα Πρόνοιας ή στο μητρώο της Π. Ε. Άρτας για όσους λαμβάνουν διατροφικό επίδομα ή
γ) Απόφαση Διοικητικού Διευθυντή Ασφαλιστικού Φορέα στην οποία θα πιστοποιείται παθολογο- ανατομική βλάβη 67% και η διάρκεια ισχύος της.
2. Αίτηση - Υπεύθυνη δήλωση του Ν. 1599/86 περί της ακριβούς Δ/νσης του τόπου διαμονή (παρέχεται από την Υπηρεσία)
3. Φωτοαντίγραφο των δύο όψεων του δελτίου αστυνομικής ταυτότητας.
4. Δυο πρόσφατες φωτογραφίες (σε έκδοση νέας κάρτας). Τυφλοί και Β.Ν.Κ. που δικαιούνται δελτίο συνοδού υποβάλλουν τρείς (3) φωτογραφίες
5. Φωτοαντίγραφο εκκαθαριστικού σημειώματος της οικείας Δ.Ο.Υ. φορολογικού έτους 2014.
6. Ασφαλιστικό Βιβλιάριο Υγείας (προσκομίζεται για την παραλαβή της κάρτας)