Τα πέντε βασικά εργαλεία της Google για μια πετυχημένη διαδικτυακή τουριστική- εμπορική παρουσία με άμεσο και μακροπρόθεσμο οικονομικό όφελος είχαν τη δυνατότητα να γνωρίσουν επιχειρηματίες της Άρτας και υπάλληλοι τουριστικών και άλλων επιχειρήσεων στο εκπαιδευτικό σεμινάριο που διοργάνωσε η  Google μετά από πρόσκληση του  Επιμελητηρίου Άρτας στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας «Grow Greek Tourism Online».

Πρόκειται για μια πρωτοβουλία της Google με το Υπουργείο Τουρισμού, τον ΕΟΤ (Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού) και τον ΣΕΤΕ (Σύνδεσμο Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων).

«Με την εκδήλωση αυτή ξεκινάμε τις δράσεις για το τουριστικό μας προϊόν. Θα ακολουθήσει τον Οκτώβριο Συνέδριο για την Τουριστική Ανάπτυξη της περιοχής μας και θα υπάρξει και συνέχεια» δεσμεύτηκε ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου χαιρετίζοντας την Εκδήλωση.

Ο Χρήστος Παπάζογλου υποστήριξε ότι «ο νομός Άρτας είναι ένας ευλογημένος τόπος με βουνό, ποτάμι και θάλασσα, αρχαία και βυζαντινά μνημεία πάνω στα οποία μπορούμε να χτίσουμε το τουριστικό μας προϊόν. Ο αγροτουρισμός, ο ιαματικός, θρησκευτικός, αθλητικός και αλιευτικός τουρισμός είναι κλάδοι  με μεγάλες δυνατότητες και σημαντικά περιθώρια ανάπτυξης». 

Επισήμανε εξάλλου, πως απαιτούνται τόσο κρατικές υποδομές (δρόμοι, περιπατητικά μονοπάτια, κ.ά., αλλά και ιδιωτικές  επενδύσεις, κυρίως σε ξενοδοχειακές μονάδες, υποδομές τουρισμού (ράφτιγκ, κανόε-καγιάκ).

«Η Ιόνια οδός όπου να’ ναι παραδίδεται, το αεροδρόμιο του Ακτίου αναβαθμίζεται. Αν γίνει και η διασύνδεση Καμπής- Πρέβεζας και η σύνδεση της Ιόνιας Οδού (Τέροβο) με τα Τζουμέρκα θα ανοίξουν νέοι ορίζοντες στην περιοχή και θα αυξηθεί η τουριστική κίνηση στα Τζουμέρκα», ανέφερε.

Τα βασικά εργαλεία για μια επιτυχημένη διαδικτυακή παρουσία  ανέπτυξε ο ειδικός σύμβουλος της Google Ηλίας Χάντζος.

«Θα πρέπει να τονίσουμε ότι όλα τα εργαλεία – πλην της διαφήμισης- προσφέρονται στην υπηρεσία ενός επιχειρηματία του τουρισμού ή εμπόρου, εντελώς δωρεάν» τόνισε ο κ. Χάντζος. Ακόμη μία ιστοσελίδα, μπορεί κάποιος να φτιάξει μόνος του εντελώς δωρεάν. Υπάρχουν υπηρεσίες στο διαδίκτυο που το προσφέρουν και μάλιστα είναι σχετικά εύκολο» πρόσθεσε.

Ο κ. Χάτζος εξήγησε πως μια επιτυχημένη διαδικτυακή παρουσία προϋποθέτει:

1. Δημιουργία Ιστοσελίδας προσαρμοσμένη για όλες τις συσκευές –φορητές και σταθερές-

2. Χρήση του Google my business. Πρόκειται για ένα δωρεάν εργαλείο καταχώρησης της επιχείρησης στους χάρτες της Google. «Δίνεται η δυνατότητα να παρέχουμε πληροφορίες φωτογραφίες, βίντεο, τηλέφωνα επικοινωνίας, ώρες λειτουργίας, μηχανή κράτησης (Book on line), χάρτες  για την επιχείρησή μας – όταν κάποιος την αναζητά με το όνομά της- μέσω του εργαλείου «Google my business», χωρίς καν να μπει στην ιστοσελίδα μας», υποστήριξε ο κ. Χάντζος. Για να ενεργοποιηθεί το συγκεκριμένο εργαλείο κάνουμε κλικ στο «Google my business», ακολουθούμε τα βήματα σύνδεσης με το e-mail μας και μετά από μια εβδομάδα μας αποστέλλεται ο κωδικός ενεργοποίησης μέσω ταχυδρομείου.

3. Social media : Η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, σύμφωνα με τον κ. Χάντζο, παίζει καθοριστικό ρόλο στην παρουσία της επιχείρησής μας και αποτελούν βέλτιστη συμπεριφορά για την καλύτερη προβολή της. Όπως είπε, θα πρέπει να ανανεώνονται συχνά οι πληροφορίες-φωτογραφίες, βίντεο και να απαντάμε στις κριτικές, ώστε να κρατάμε σε επαφή τους πελάτες μας.

4. Διαφήμιση στο διαδίκτυο. Ο κ. Χάντζος παρουσίασε τρόπους διαφήμισης με χαμηλά κόστη καθώς και το πως μπορούμε να στοχεύσουμε σε δυνητικούς πελάτες επικοινωνώντας τη μοναδικότητα της επιχείρησής μας.

5. Google Analytics: Πρόκειται για ένα δωρεάν εργαλείο που συνδέεται με την ιστοσελίδα μας και μας παρέχει στατιστικά στοιχεία για την επισκεψιμότητα της σελίδας μας, το τι θέλουν οι πελάτες μας από μας ποιες ηλικίες μας προτιμούν κ.ά.

Για να αναπτύξει της ψηφιακές του ικανότητες και να βελτιώσει την Online παρουσία της επιχείρησή του μπορεί κάποιος να επισκεφθεί την Εκπαιδευτική Πλατφόρμα του GGTO: www.greektourism.withgoogle.com/   

 

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΡΘΡΩΝ

Go to top