LINK A : https://apply.workable.com/j/247F7D2C05

LINK B: https://apply.workable.com/j/24567C25E0

---------------------------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------------------------- 

 

Με κλικ στο μπάνερ ή ΕΔΩ, δείτε τα δρομολόγια και πληροφορίες για το ΑΣΤΙΚΟ ΚΤΕΛ 'Αρτας

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

Τον Μισέλ Μπαρνιέ διόρισε ο Πρόεδρος Μακρόν ως Πρωθυπουργό της Γαλλίας, για να σχηματίσει την νέα κυβέρνηση.

Τη σχέση έχει τώρα ο Μπαρνιέ με την Άρτα;
Γυρίζουμε 25 χρόνια πίσω, επί ΠΑΣΟΚ και κυβερνήσεως Κώστα Σημίτη.
Το πιο οξυμένο και χρονίζον πρόβλημα για την Άρτα ήταν τα εγγειοβελτιωτικά έργα της πεδιάδας.
Αρμόδιος Επίτροπος της Ευρωπαϊκής Ένωσης ήταν τότε ο Μισέλ Μπαρνιέ. Τον οποίο επισκέφθηκε επιτροπή ελλήνων βουλευτών, ανάμεσά τους και ο τότε βουλευτής Άρτας ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΣ.
Τα εγγειοβελτιωτικά έργα της Άρτας δεν ήταν επιλέξιμα για την τότε Ευρωπαϊκή Ένωση.
Με την ευκαιρία αυτής της επαφής με τον κύριο Μπαρνιέ, ο Κώστας Καραμπίνας αναφέρθηκε σε αυτά τα έργα, με επιχειρήματα και στοιχεία που κέντρισαν το προσωπικό του ενδιαφέρον και ζήτησε από τον αρτινό βουλευτή τον «φάκελο» αυτού του αιτήματος, όπως και έγινε.
Τα εγγειοβελτιωτικά έργα της Άρτας χαρακτηρίστηκαν επιλέξιμα και αποφασίστηκε και η ευρωπαϊκή χρηματοδότησή της.
Αλλά μέχρις εκεί!
Γιατί η τότε κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ δήλωσε αδυναμία για την κάλυψη της οικονομικής συμμετοχής της Ελλάδας για αυτά τα έργα.
Έτσι η Άρτα έμεινε με τα «πηγάδια» της, αν και της δόθηκε η ευκαιρία να επιλύσει αυτό το πρόβλημά της.
Καθόσον η περιοχή μας, δυστυχώς, για καμιά κυβέρνηση δεν ήταν ΕΠΙΛΕΞΙΜΗ.
Τι πήγαμε και θυμηθήκαμε τώρα;

Λ.Σ.

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΡΘΡΩΝ

Go to top