Σε συνέχεια της επιστολής του Δημάρχου Αρταίων Χρήστου Τσιρογιάννη, σχετικά με την αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών της ΔΕΔΔΗΕ προς τους δημότες και τις επιχειρήσεις της Άρτας, για το λόγο του κορεσμού του δικτύου του ΔΕΔΔΗΕ, αλλά και εξέλιξη του έργου της επαύξησης ισχύος του ΚΥΤ Αράχθου, ώστε να αρθεί το πρόβλημα του κορεσμού του Δικτύου του Νομού Άρτας, για την εγκατάσταση έργων ΑΠΕ για την μείωση του κόστους ενέργειας σε ιδιώτες και επιχειρήσεις, ο ΔΕΔΔΗΕ σε σχετική του απάντηση ανέφερε τα εξής:
Του Χρήστου Μέγα
Μετά από σχεδόν 15 χρόνια κρίσης δεν έχουμε να επιδείξουμε κάποια βελτίωση στα ελλείμματα ή το χρέος. Δηλαδή τα κύρια προβλήματα που μας έχουν καθηλώσει σχεδόν από τι αρχές του 21ου αιώνα. Ούτε να παρουσιάσουμε αύξηση της ανταγωνιστικότητας.
Οι Φορείς και οι Πολιτιστικοί Σύλλογοι μπορούν να απευθύνονται στον Δήμο για την διάθεση του χώρου.
Τη δυνατότητα να υποβάλλουν ψηφιακά καταγγελία για εγκλήματα στον κυβερνοχώρο έχουν από σήμερα οι πολίτες, μετά την υπογραφή κοινής απόφασης των Υπουργών Προστασίας του Πολίτη Τάκη Θεοδωρικάκου και Επικρατείας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κυριάκου Πιερρακάκη.
Σε λειτουργία βρίσκεται ξανά, η ηλεκτρονική πλατφόρμα για την δήλωση διορθώσεων τετραγωνικών μέτρων ακινήτων προς τους Δήμους.
Στο πλαίσιο της ευρύτερης ψηφιακής αναβάθμισης των υπηρεσιών του, το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων (ΥΠΑΑΤ) σχεδίασε και υλοποίησε μια σειρά ψηφιακών υπηρεσιών, προσβάσιμων στους πολίτες και τις επιχειρήσεις, μέσω της διαδικτυακής πύλης gov.gr.